KimTheMan Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 (edited) Når der forsøges at handle som gæst. Så står der forneden af formularen "Log venligst ind for at se betalingsmåder" Nogen der ved hvad fejlen er? Edited January 31, 2013 by KimTheMan (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 Det er PrestaShops standardfunktionalitet og dermed ikke en fejl. Du kan evt. ændre oversættelsen til "Gem oplysninger for at se betalingsmåder". Og nej, det er ikke logisk - men sådan har de valgt at kode den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 Det er ikke nogen fejl. Sådan er Prestashop opbygget. Vil du undgå det, skal du investere OnePageCheckout. Køb dette med support. Så er du garanteret hjælp fra Peter, og gratis opdateringer til fremtidige versioner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 Det er ikke nogen fejl. Sådan er Prestashop opbygget. Vil du undgå det, skal du investere OnePageCheckout. Køb dette med support. Så er du garanteret hjælp fra Peter, og gratis opdateringer til fremtidige versioner. Hehe simultansvar:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 (edited) Ja, og jeg "stjæler" lige en del af di signatur :-) NÅ, det gør jeg ikke alligevel. Min signatur blev for lang, men jeg kunne da godt tænke mig at henvise til retningslinierne for Forum. Det må jeg så lade være med Edited January 27, 2013 by Guest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted January 27, 2013 Author Share Posted January 27, 2013 Nu er det OnePageCheckout. vel ikke på dansk. Og så vidt jeg har læst mig til, så virker dette heller ikke med GLS mondulet, som jeg har på tænkt mig at gøre brug af. Hvis jeg kan få det hele til at spille sammen. Så kan jo oversætte det til " "Tryk på "Gem" For at for at se oplysninger for betalingsmuligheder" (En helt anden ting. Hvis jeg bruger Explorer browseren og logger ind så kan jeg ikke se noget inde i forums. Da siden med det bliver "blank" når jeg går ind i en tråd. Er jeg logget ud kan jeg godt se det der står inde i tråden. Så for at skrive til jer nu bruger jeg en anden browser. Kender i det problem?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted January 27, 2013 Author Share Posted January 27, 2013 Kigger og kigger og kigger. Men kan sgutte finde der hvor man ændre teksten "Log venligst ind for at se betalingsmåder"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Hvis du ikke kan få det til at virke med GLS-modulet, må du lige sige til. Jeg har rettet det et par gange, netop af hensyn til Canins OPC-modul. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
MSkovmose Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 (edited) Hvis du ikke kan få det til at virke med GLS-modulet, må du lige sige til. Jeg har rettet det et par gange, netop af hensyn til Canins OPC-modul. /Kjeld Jeg tillader mig at springe ind og råbe 'TIL!'.... Dropdown boksen med PakkeShops bliver ikke vist i hans OPC. http://www.skovmose....temp/opcgls.jpg Edited January 28, 2013 by MSkovmose (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Jeg har sendt dig en e-mail. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted January 31, 2013 Author Share Posted January 31, 2013 Kan da ikke passe ingen herinde ved hvor man ændre "Log venligst ind for at se betalingsmåder" teksten? Har ledt og ledt og ledt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted January 31, 2013 Author Share Posted January 31, 2013 Fik det langt om længe løst ud fra denne side: http://www.openforum.dk/viewtopic.php?f=56&t=12366 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 1, 2013 Share Posted February 1, 2013 Fik det langt om længe løst ud fra denne side: http://www.openforum...hp?f=56&t=12366 Tak for det. Der kan man se.... Det er jo der Prestafan1234 og jeg har været administratorer. Det er sgu for tyndt, at vi ikke kunne huske det Og ja, det er jo en fejlmeddelelse, så det er jo det naturlige sted at lægge den tekst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MSkovmose Posted February 1, 2013 Share Posted February 1, 2013 Jeg sad faktisk og ledte og ledte og ledte efter præcis det samme i går aftes - uden held. Men nej, jeg havde heller ikke lige overvejet, at det skulle ligge under fejlmeddelelser. Så tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted February 1, 2013 Author Share Posted February 1, 2013 Kunne heller ikke forstå det lå der. Da jeg bestemt mente jeg havde været derinde og kigge også...Men godt det blev løst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts