Smijn1 Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 Als mijn klanten hun loyaliteitspunten omzetten in een kortingscode, wordt er automatisch een code gegenereerd voor het bedrag excl. BTW, ik wil graag dat dit standaard incl. BTW is. Kan ik dit ergens instellen of aanpassen in de code? Alvast bedankt voor jullie hulp! Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 [standaard antwoord-modus] Voordat je een topic post graag eerst het topic Forum regels & tips lezen. En dan de aanvullende informatie die nodig is: - Welke versie van Prestashop gebruik je? [/standaard antwoord-modus] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smijn1 Posted January 27, 2013 Author Share Posted January 27, 2013 Sorry, daar ben ik van op de hoogte maar ben het vergeten. Ik gebruik versie 1.5.3.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 Sorry, daar ben ik van op de hoogte maar ben het vergeten. Ik gebruik versie 1.5.3.1 Ik zal eens voor je kijken. Dat moet niet al te moeilijk zijn om aan te passen in de loyalty module. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smijn1 Posted February 4, 2013 Author Share Posted February 4, 2013 Dat zou heel erg fijn zijn, bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts