R.Jacobs Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 (edited) Hallo, Als enthousiast meelezer op dit forum heb ik al heel wat tips kunnen toepassen voor mijn nieuwe (groothandel) webwinkel voor beveiligingsproducten. www.jh-security.nl Ik heb een vraagje over afhandeling en verzendkosten. Ik heb ingesteld dat er afhandelingskosten berekend moet worden tot 200 euro en daarnaast heb ik voor verschillende vervoerders verschillende verzendkosten ingesteld. Als ik nu in de winkelwagen kijk zie ik dat deze kosten ( afhandeling en verzendkosten) als 1 post is opgenomen, is het mogelijk dat deze apart vermeld worden? Richard Edited April 3, 2013 by R.Jacobs (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 Hallo, Als enthousiast meelezer op dit forum heb ik al heel wat tips kunnen toepassen voor mijn nieuwe (groothandel) webwinkel voor beveiligingsproducten. www.jh-security.nl Ik heb een vraagje over afhandeling en verzendkosten. Ik heb ingesteld dat er afhandelingskosten berekend moet worden tot 200 euro en daarnaast heb ik voor verschillende vervoerders verschillende verzendkosten ingesteld. Als ik nu in de winkelwagen kijk zie ik dat deze kosten ( afhandeling en verzendkosten) als 1 post is opgenomen, is het mogelijk dat deze apart vermeld worden? Richard Het is mogelijk, maar dat vergt wel een flinke aanpassing van de functies die de winkelwagen-totalen en verzendkosten berekenen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.Jacobs Posted January 29, 2013 Author Share Posted January 29, 2013 (edited) Dank je voor je reactie, Dat zal dus voor een niet gevorderde gebruiker lastig worden proef ik uit je antwoord. Misschien dat ik dan maar zonder dat onderscheid moet starten, kijken of dat bevalt. Richard Edited January 29, 2013 by rjacobs (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts