Infinityjane Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 (edited) Hvis jeg feks. har 200 ure, og de nu skal under en anden kategori, da jeg har udvidet mine kategori-navne. Hvordan gør jeg så det på EN gang? Ligenu kan jeg kun gennemskue at gøre det EN efter EN og det er jo vanvittigt? Nu tænker jeg hvis jeg feks. har 1000 produkter i EN kategori og jeg skal ændre EN ting (samme ting) hos ALLE produkter - ja feks. kategori de skal være under osv.. Så der må være noget jeg ikke kan se, for man skal nok ikke gå ind EN efter EN på produkterne og ændre? Det vil jo tage en hel dag.. Hehe.. Så hjææælp..hvordan gør man det på EN gang? Jeg ved man kan købe noget "store manager", men det er til windows. Jeg sidder på Mac og har ikke tænkt mig at simulere PC for et program. Så jeg har brug for noget der virker på en mac.. Markdesign.dk Edited January 26, 2013 by Infinityjane (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 Det gør du vha. et modul - det findes ikke i standard prestashop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infinityjane Posted January 27, 2013 Author Share Posted January 27, 2013 Ja jeg har kigget på det, men kan ikke finde andet end til Windows.. og jeg sidder på Mac... Så hvis nogle kender til et til Mac, må i gerne sige til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Jeg bruger dette modul: http://addons.prestashop.com/en/bulk-update-prestashop-modules/3910-dmu-quick-admin-of-your-product-database.html Det er fransk, er ikke helt oversat, og virker ikke helt som masse editor. Til gengæld er det lynhurtigt at ændre gruppe, varenavn og enkelte andre ting. Og det er stærkt til at fremfinde varer. Brugerfladen er en lille smule mystisk, men man venner sig hurtigt til det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts