steengod Posted January 25, 2013 Share Posted January 25, 2013 Hej, jeg har installeret denne plugin http://www.prestatip...1-3-x-og-1-4-x/ til version 1.4.9, men når jeg skriver filens adresse i browseren kommer kun de varer der ligger under /da/ med. Er der nogen der kan hjælpe med hvordan jeg får den tl at tage de andre sprog med, eller laver en fil til hvert sprog. Håber nogen kan hjælpe. Hilsen Steen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 25, 2013 Share Posted January 25, 2013 Prøv at skrive dit spørgsmål på prestatips.dk i kommentarfeltet, så svarer Tim nok :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
steengod Posted January 25, 2013 Author Share Posted January 25, 2013 det har jeg gjort i sidste uge, men det kan selvfølgelig også være han er på ferie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 25, 2013 Share Posted January 25, 2013 Det tror jeg ikke, men han har sikkert travlt. Hvad er dit feed - og du har skrevet /en i feedet ?- jeg ved slet ikke hvordan det virker, da jeg ikke har brugt det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
steengod Posted January 28, 2013 Author Share Posted January 28, 2013 der står ikke /da nogen steder, jeg jeg kan ikke bare selv lige ændre i filen. Hilsen Steen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts