Samo8 Posted January 25, 2013 Share Posted January 25, 2013 Ahojte ! Chcel bych se Vás zeptat proč mi nezobrazuje měny na výběr napríklad takto ale nezobrazuje sa mi to vôbec. obrázok Předem dekuji za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonk Posted January 25, 2013 Share Posted January 25, 2013 Nění to někde v prestě vypnuté? Tuším že se to nastavuje Lokalizace/měny . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samo8 Posted January 25, 2013 Author Share Posted January 25, 2013 Áno, děkuji našel sem to ale teď mám mnohem větší problém, že se mi nezmění ceny když prepnem měnu medzi Kč a € Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonk Posted January 25, 2013 Share Posted January 25, 2013 (edited) Já teda nejsem odborník , v Prestě ležím ale 3dny v kuse a po 15 instalacích, už jsem lecos viděl Ceny se nemění vůbec, nebo špatně? Ono je nutné nastavit ještě správné "kurzy" v tom samém nastavení u editace jednotlivých měn. Ale už ze začátku by to mělo ceny měnit, byt špatně třeba. Btw, dole je také kolonka povoleno, zakazano, s tim bych si taky pohral. Edited January 25, 2013 by sonk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samo8 Posted January 25, 2013 Author Share Posted January 25, 2013 Nič z toho mi nefunguje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samo8 Posted January 25, 2013 Author Share Posted January 25, 2013 Aj toto mi na jednom webe ide ale na druhom nie. Proste keď kliknu například na € tak sa mi nezobrazí ceny v €. Link to comment Share on other sites More sharing options...