4outdoor.nl Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Beste shopgoeroe's, in mijn webshop blijven de volgende Engelse uitdrukkingen staan: 22 other products in same category, chechout, comments en contact us. In de winkelvertalingen onder "translations" kan ik ze nergens vinden. Weet iemand hier raad mee?? Bedankt alvast! Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Beste shopgoeroe's, in mijn webshop blijven de volgende Engelse uitdrukkingen staan: 22 other products in same category, chechout, comments en contact us. In de winkelvertalingen onder "translations" kan ik ze nergens vinden. Weet iemand hier raad mee?? Bedankt alvast! Vast wel. Als je ook even kunt vertellen in welke schermen je deze teksten ziet staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
4outdoor.nl Posted January 24, 2013 Author Share Posted January 24, 2013 Ja hoor, "contact us" staat op de HP, helemaal onderaan boven de contactgegevens. "checkout" staat in het uitklapmenuutje als je met de muis over de winkelwagen gaat. "22 other products" en "comments" staan op de productpagina's. Bij "comments" zet hij bij een review van een klant ook automatisch "average grade". Bedankt voor de hulp!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Ja hoor, "contact us" staat op de HP, helemaal onderaan boven de contactgegevens. -> Module vertalingen -> module: Blockcontactinfos "checkout" staat in het uitklapmenuutje als je met de muis over de winkelwagen gaat. ->Module vertalingen -> module: Blockcart "22 other products" en "comments" staan op de productpagina's. ->Module vertalingen -> module: productcomments Bij "comments" zet hij bij een review van een klant ook automatisch "average grade". Bedankt voor de hulp!! ->Module vertalingen -> module: productcomments Link to comment Share on other sites More sharing options...
4outdoor.nl Posted February 6, 2013 Author Share Posted February 6, 2013 Ja, helemaal goed, heb ze allemaal, bedankt!! Ik zoek nu alleen nog een manier om "voeg toe aan winkelwagen" te veranderen in "Bestellen". Ik kan hem nergens vinden, misschien dat hij is opgebouwd uit losse woorden? Mocht je een idee hebben... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts