CamillaVA Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 (edited) Når man skal skrive kategoribekrivelse, er der ingen mulighed for lave lækre ting med skrift og med billeder, med mindre man kan kode det hele selv. Det tager bare lidt for lang tid, end hvis der havde været en editor til det. Har set denne tråd http://www.prestasho...ion-text-field/ , men ved ikke om det virker i 1.5.2.0. Nogle erfaringer? Med venlig hilsen Camilla. Edited January 23, 2013 by CamillaVA (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Jeg bruger modulet html in category description det kan løse dit problem, ved ikke om det virker i 1.5 og har ikke testet det så meget endnu har stadig et par bugs i den jeg skal have løst Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamillaVA Posted January 23, 2013 Author Share Posted January 23, 2013 Tak for svar Jeg har prøvet at følge denne måde at gøre det på, MEN hvis jeg skriver for meget så kommer der bare en "Læs mere"-knap. Det er ikke meningen. Det er dog muligt nu at kunne skrive html i beskrivelsen, der er dog nogle begrænsninger. Den er måske heller ikke helt tilpasset til 1.5.2, derfor de små fejl. Andre der har en løsning til 1.5.2.0? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamillaVA Posted January 23, 2013 Author Share Posted January 23, 2013 Har fundet en løsning på mit problem: http://www.prestashop.com/forums/topic/193218-how-to-remove-the-more-to-see-more-text-for-the-categories-description/ Det var heldigvis lige til at gøre. MEN hvis der er nogle der sidder med viden om et modul, der kan gøre det hele nemmere, så er jeg åben for forslag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 MEN hvis der er nogle der sidder med viden om et modul, der kan gøre det hele nemmere, så er jeg åben for forslag! HMTL in category description virker fint i PrestaShop 1.5 :-) Der findes også HMTL On Categories. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamillaVA Posted January 23, 2013 Author Share Posted January 23, 2013 Super! Mange tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassim Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Noget til 1.4.9 ? Har haft lidt problemer med at finde noget der virker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts