CamillaVA Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 (edited) Hej alle. Fx i Joomla kan man via editoren nemt lave links til andre artikler eller kategorier på sine sider. Jeg kan simpelthen ikke finde en god måde at gøre det på, uden manuelt at skulle lave en lidt usikker <a>LINK</a> (hvis nu adressen til artiklen ændres). Findes der ikke et modul eller anden metode? På forhånd tak Med venlig hilsen Camilla. Edited January 23, 2013 by CamillaVA (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Du kan enten bruge relaterede produkter eller tags sidst nævnte har jeg dog ikke brugt Ptøv evt at se den fejemaskine jeg har på forsiden med vi anbefaler følgende tilkøb under produktet om det er det du mener Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Det kan du altså også i Prestashop i editoren. Ikonet ligner er 8-tal der ligger ned. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamillaVA Posted January 22, 2013 Author Share Posted January 22, 2013 Du kan enten bruge relaterede produkter eller tags sidst nævnte har jeg dog ikke brugt Ptøv evt at se den fejemaskine jeg har på forsiden med vi anbefaler følgende tilkøb under produktet om det er det du mener Jeg tror ikke helt jeg forstår dit svar Hvis jeg opretter to cms-sider, og gerne vil lave et link fra den ene cms-side til den anden, er der så en knap til det? Det kan du altså også i Prestashop i editoren. Ikonet ligner er 8-tal der ligger ned. Der kan jeg ikke vælge artikler eller menuer som fx man kan i joomla. I så fald ved jeg ikke hvordan. Der åbnes et vindue, hvor min index side står som et valg...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 (edited) Du er nødt til at lave manuelle links til dine andre sider... Men hvorfor skulle din artikel URL ændre sig - det ville da være dumt i SEO øjemed? Edited January 22, 2013 by Napz (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Nu er PrestaShop jo ikke et CMS-system, men et shopsystem med en vis CMS funktionalitet. Så det at du kan gøre ting i Joomla, kan du ikke sammenligne med PrestaShop. Jeg garanterer, at du kan lave 100+ i PrestaShop, du ikke kan sætte op i Joomla. Du kan med andre ord slet ikke sammenligne de to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamillaVA Posted January 23, 2013 Author Share Posted January 23, 2013 Okay, det var da et forsøg værd Mange tak for jeres svar, og så markér jeg denne som løst. Ha en rigtig god dag derude! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts