jones-dk Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 (edited) Hej, Jeg er ved at sætte min webshop op. Men kan ikke rigtigt finde nogle steder hvor jeg kan indsætte min indkøbskurv i højre side. Lige over "kontakt os". Som det er nu ligger den i header/top og kunne godt tænke mig at den ligger i siden i stedet for. Syntes at kan huske at det har været standard i ældre versioner ? Jeg bruger vers. 1.5.3.1 min side: shop.kjdata.dk Mvh. Jonas Edited January 22, 2013 by jones-dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Du burde kunne rette den i modules position i backoffice og så rette hooks men kender ikke 1.5 men sådan gør du i 1.4 ihvertifald Link to comment Share on other sites More sharing options...
jones-dk Posted January 22, 2013 Author Share Posted January 22, 2013 (edited) Har været inde og lurer i backoffice.. Og kan kun finde et modul som hedder: "Kurv blok" det eneste jeg kan ændre i den er om ajax kurv skal være aktiveret eller ej. Edited January 22, 2013 by jones-dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Du klikker på moduler og i toppen er der en som hedder positions det er der du ændrer hooks Link to comment Share on other sites More sharing options...
jones-dk Posted January 22, 2013 Author Share Posted January 22, 2013 Mange tak - det var det som der skulle til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts