Jacob Skaarup Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 Hej Alle. Jeg har min webshop, Tilbehørsshoppen.dk. Lige nu kan man vælge 2 betalingsmuligheder, nemlig Bankoverførsel og ewire betaling. Dog vil jeg kan have et tredje som er: Betaling ved afhentning. Under dette betalingsmodul, skal man kunne læse mere om, hvornår man kan hente sin ordre og kontakt information osv. Som i kan høre ligner det meget bankoverførselsmodulet. Men hvordan laver jeg et med Betaling ved afhentning?? Mvh. Jacob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 Du blander 2 ting sammen. Bankoverførsel og ewire er betalingsmoduler. Afhentning er en forsendelsesmåde. Det kombinerer du med at lave en shipping regel, som hedder afhentning og sætte beløbet til 0 kr.. Du kan evt. se på mine sider. Der gør jeg brug af dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacob Skaarup Posted January 20, 2013 Author Share Posted January 20, 2013 Ja okay, det forstå jeg godt, men så skal de jo også vælge en betaling metode, som skal være kontantbetaling. Hvordan gør jeg det? Jeg prøver lige din Og tak.! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Den findes under beralingsmoduler. Den skal blot installeres. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts