adser Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 (edited) Sinds de upgrade naar 1.5.2 & .3 kan ik geen documenten, zoals een factuur en pakbon, meer aanmaken. De oude documenten kan ik wel nog altijd genereren, maar voor nieuwe orders is dat niet mogelijk. Voor een factuur krijg ik een serverfout, voor een pakbon gebeurt er niks. Heb net de update gedaan naar 1.5.3.1 met de gedachte hierin een uitweg te vinden .. maar niks :-( Is er iemand met enige raad? Peter Edited January 22, 2013 by adser (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
CB750faces Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Ik heb precies hetzelfde. Het heeft wel gewerkt, maar nadat ik de footer had aangepast, krijg ik dezelfde melding, ook nu ik de footer weer heb teruggezet naar het oorspronkelijke bestand. Wie weet een oplossing? Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Voor beiden geldt. Zet de shop even in maintenance mode en wijzig in /config/defines.inc.php define('_PS_MODE_DEV_', false); in define('_PS_MODE_DEV_', true); . Na deze wijziging kun je proberen een uitgebreidere foutmelding te genereren. Server error 500 kan nl. van alles zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CB750faces Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Bedankt voor je antwoord. Ik heb de wijziging doorgevoerd. Nu krijg ik geen foutmelding meer in de browser, maar een wit scherm, zonder melding. Waar kan ik een uitgebreidere melding vinden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
amraohs Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Ik heb hetzelfde probleem, er wordt na het aanzetten van de debug mode geen 500 fout meer gegeven maar een lege pagina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CB750faces Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Ik heb een oplossing gevonden. Prestashop kijkt in een de cache en als daar een fout bestand in staat krijg je de foutmelding. Ik heb in de define.inc.php in de config map de "define('_PS_MODE_DEV_', false)" en "define('_PS_DEBUG_PROFILING_', false);" op true gezet en toen kreeg ik het foute cache bestand te zien. Daarvan heb ik de extensie naar phpx gezet en toen werkte het weer. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Ik heb een oplossing gevonden. Prestashop kijkt in een de cache en als daar een fout bestand in staat krijg je de foutmelding. Ik heb in de define.inc.php in de config map de "define('_PS_MODE_DEV_', false)" en "define('_PS_DEBUG_PROFILING_', false);" op true gezet en toen kreeg ik het foute cache bestand te zien. Daarvan heb ik de extensie naar phpx gezet en toen werkte het weer. Goeie tip, thanks Link to comment Share on other sites More sharing options...
amraohs Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Bedankt voor de tip, maar krijg bij het instellen overal netjes een debug overzicht. Maar als ik een pdf laat genereren krijg ik weer een lege pagina terug. Het vreemde is dat het gewoon gewerkt heeft, heb verder niks aan bestanden gewijzigd. Heb alleen instellingen in de backoffice gedaan, maar ook geen instellingen mbt de pdf's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
amraohs Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 Heb eindelijk de oplossing gevonden, je kan geen PNG afbeelding gebruiken als logo voor je invoice. Het moet een JPG zijn. (voorkeuren -> themas -> factuur logo) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts