Prestafan1234 Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 (edited) Hej Er der andre, der har problemer med at printe pakkelabels ud gennem Pacsoft? Når jeg genrerer label fra BO sker der ingenting, har prøvet at slette og generere en ny label. Jeg har haft problemet siden i går. Normalt kan jeg se en statusbar og så printes der, men nu forbliver siden bare tom. Edited January 21, 2013 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 Bruger ikke den integrerede løsning. Men jeg kan godt logge på Pacsoft. (Jeg har dog ikke prøvet at printe, da jeg ikke har en ordre der skal pantes label på.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Jeg har samme problem det er da MEGA krise - må vist heller skrive til Tim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 21, 2013 Author Share Posted January 21, 2013 Problemet skyldes Java. Opgrader til seneste version og genstart pc - det løste det for mig:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Jeg lykkedes nu at få min til at virke også jeg var javaupdated men efter update har den deaktiveret (automatisk) Java plugin i firefox. Efter manuel godkendelse lykkedes det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts