Niller Posted January 18, 2013 Share Posted January 18, 2013 (edited) Hey prestabrugere. Er der en der kan hjælpe mig med at fjerne paypal knappen på produktsider, som jeg synes er ret dominerende eks. vis her: http://fiskpaakrogen...ren-waders.html Edited May 14, 2013 by Niller (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 18, 2013 Share Posted January 18, 2013 Et bud... Har du Paypal som betalingsmulighed? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted January 18, 2013 Author Share Posted January 18, 2013 Ja, mit spørgsmål går derfor ud på om knappen kan fjernes, så det kun er ved checkout gennem kurven, at den føres over til paypal?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 18, 2013 Share Posted January 18, 2013 Du kan fjerne den i din product.tpl fil - eller udkommentere den. Søg efter paypal og udkommenter koden ved at sætte disse tags ind <!-- her er paypal koden --> Husk at slette cache - nu aner jeg ikke, hvilken version, du bruger, men i 1.4.x kan du se en guide her: http://www.prestadocumentation.com/how-to-delete-smarty-cache-in-prestashop/ Den er på engelsk, men orker ikke lige at finde et dansk link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted February 16, 2013 Author Share Posted February 16, 2013 Har fået pc tilbage fra reperation, og er gået videre med webshoppen. Kan dog ikke finde paypal nogle steder i product.tpl filen er der andre muligheder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 19, 2013 Share Posted February 19, 2013 Ja, prøv at søge i dine css filer under themes/dittheme/ (start med global.css) du skal finde denne linje: #payment_paypal_express_checkout tilføj følgende display:none; Jeg kan af en eller anden grund ikke se i hvilken css-fil du skal rette. Normalt kan man se dette med Firebug, men på din shop får jeg kun vist en cached version - så du er nødt til at søge efter det selv i dine filer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted May 10, 2013 Author Share Posted May 10, 2013 (edited) Har fået kigget lidt på det igen. Kan det være denne her center der skal være none? Som er beliggende i global.css addons paypal ************************************************************************************************ */ #module-payment-submit #left_column {display:none} #module-payment-submit #center_column{width:757px} Edited May 10, 2013 by Niller (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Du kan også prøve at kigge dine modules positions igennem for at se om det er muligt at fjerne knappen på den måde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted May 14, 2013 Author Share Posted May 14, 2013 Jeg takker, fik rettet det gennem modulet i backend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts