Tintarella Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Jag kan inte påstå att min erfarenhet av prestashop har varit lysande, kanske beror på min något bristande kompetens! När jag försöker lägga in första produkten på startsidans "senaste tillagda produkter", i varukorgen, promtas jag av följande fel (se attached gif).Vart f-n kom detta felet ifrån? Technical error...parse...blablabla..som en blixt från klar himmel. Visst kan jag göra en ny installation (gud bevare mig väl), men jag fattar att det inte är någon optimal lösning eftersom detta felet bara kom, av sig självt..så verkar det som i alla fall..........................Några förslag? :| Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Kanske kan det här hjälpa:http://www.prestashop.com/forums/viewthread/12617/general_discussion/technical_error_unable_to_add_the_product Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintarella Posted June 25, 2009 Author Share Posted June 25, 2009 Tack!Min franska är lite rostig....någon som kan översätta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintarella Posted June 25, 2009 Author Share Posted June 25, 2009 De pratar om att man ska stoppa in blockcart.php (File Size: 5KB - Downloads: 49) blockcart.php (Filstorlek: 5KB - Nedladdningar: 49)ajax-cart.js (File Size: 19KB - Downloads: 89) ajax-cart.js (Filstorlek: 19KB - Downloads: 89) i mappen / modules / blockcart ???????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Prova translate.google.com för översättning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts