Hiller Posted January 15, 2013 Share Posted January 15, 2013 Hej Jeg har fået et problem med mine produkt billeder som ikke vil vises i stor format. Det vil sige at billedet vises uden for framesættet så man skal scrolle for at se det. Hvilket modul styre dette og er det nogen forslag til hvordan jeg kan rette dette op igen?. Se her http://www.interiorbutikken.dk/sovesofaer-senge/135-bebop-sovesofa.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Er det standard theme eller købt theme? Ellers se her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiller Posted January 17, 2013 Author Share Posted January 17, 2013 Det er købt theme og det har ikke været et problem tidligere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 17, 2013 Share Posted January 17, 2013 Regenerer dine billeder via Back Office - du fortæller ikke versionen, jeg fortæller ikke hvor :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiller Posted March 15, 2013 Author Share Posted March 15, 2013 Regenerer dine billeder via Back Office - du fortæller ikke versionen, jeg fortæller ikke hvor :-) Hej der er lige gået lidt tid, jeg havde ikke set at der var blevet svaret, men problemet er stadig det samme, versionen er 1.4.0.17. Jeg har lige regenereret billederen uden effekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts