Vanderkay Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 (edited) Hej folkens, Har et mindre problem her som jeg ikke rigtigt kan finde løsningen på. Når jeg giver en varer prisen 99.95,- (Eksempel) og kigger på varen på selve siden, så viser den prisen 100,- Den runder altid mine priser op, og har tjekket under Præferencer > Generelt og der står afrundings metode til standard, eneste andre muligheder er oprunding og nedrunding, og skal jo ikke være en af dem. Anyone? :-) Edited January 14, 2013 by Vanderkay (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestervang Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Jeg er egentlig ikke nogen ørn til det her, men jeg er temmelig sikker på at det er i valuta delen du skal finde fejlen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Formentlig noget med nogle decimaler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestervang Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Det er i valuta du skal sætte prik for decimaler samme sted som du redigerer valuta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vanderkay Posted January 14, 2013 Author Share Posted January 14, 2013 DKK var slået fra af en eller anden underlig grund - Tak for hjælpen gutter :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Og husk lige, at det er 99,95 i Danmark (ikke 99.95). /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts