PrestaBizz Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Jeg kunne godt tænke mig at den email man som shopmedarbejder modtager fra BO bliver sendt fra en anden emailadresse end øvrige emails. F.eks. fra [email protected]. Derved vil man kunne håndtere disse separat i emailklienten. Er der nogen der har en ide til hvordan dette gøres? Jeg kører 1.5.2.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted January 16, 2013 Author Share Posted January 16, 2013 Er der ingen ideer/input til dette? Hvor taster man iøvrigt afsender emailadressen ind? Link to comment Share on other sites More sharing options...
steengod Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Ikke helt det du søger, men jeg har lavet en regel i emailprogrammet efter efter emailens emne, hvor de så ryger over i en mappe til nye ordrer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted January 16, 2013 Author Share Posted January 16, 2013 Tak for input. Den er jeg med på, men det jeg gerne ville var at bruge VIP funktionen på iPhone/iPad således at den giver lyd fra sig ved en ny ordre. Derfor er jeg interesseret i afsenderadressen er unik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted August 18, 2013 Share Posted August 18, 2013 Fandt du en løsning på dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts