vestervang Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 (edited) Har installeret en ny shop version 1.5.3 Jeg vil ændre logo i theme når jeg trykker gem - kommer der en blank side http://www.gerdathof...28d882ffd0fccde jeg må mangle nogle rettigheder jeg ikke kan finde Edited January 13, 2013 by vestervang (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 (edited) Virker dit logo på trods af blank side? Har du skriverettigheder til mappen? Har du tjekket bug tracker - det er umuligt at følge med i alle de fejl, der er i de nye versioner af PrestaShop pt. Version 1.4.9 er stadig (uanset, hvad PrestaShop-folkene selv siger) den mest stabile version. Edited January 13, 2013 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestervang Posted January 13, 2013 Author Share Posted January 13, 2013 Nej det gør det ikke - jeg har løst problemet ved at installere en version 1.4.9 Jeg kan også ud fra det jeg kan læse her på forum se, at Presta version 1.5 har rigtig mange børnesygdomme endnu Link to comment Share on other sites More sharing options...
sydboen Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Ja det nærmest vælter frem med fejl - dog er v. 1.5.3 (og 1.5.3.1) noget værre end v. 1.5.2. Det kan ganske enkelt ikke vare længe før de frigiver en v. 1.5.3.2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts