MacRoy Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Hej! Är i behov av en Modul som klarar av att exportera och importera produkterna som jag har i min butik. Kan du ge mig tips eller hur gör du själv i detta fallet? Har sökt men utan resultat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Export är enklast att göra direkt från tabellerna om man han någorlunda koll på hur databasen är uppbyggd. Import finns redan via csv-filer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted January 17, 2013 Author Share Posted January 17, 2013 On 1/12/2013 at 8:06 PM, Patrik Lindblom said: Export är enklast att göra direkt från tabellerna om man han någorlunda koll på hur databasen är uppbyggd. Import finns redan via csv-filer. Hej Patrik! Tack för ditt svar! Jag har redan gjort en export av produkterna från min databas, och sedan provat att importera via prestashop. Det blev bara pannkaka av det hela. Jag kör med prestashop 1.5.3.1! Jag skulle vilja ha ett alternativ som man kunde lita på och som verkligen fungerar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts