MSkovmose Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 (edited) Puha jeg var næsten klar til at gå i luften med min shop, da jeg opdagede et nyt problem. Jeg har tidligere gennemført nogle testkøb og nu skulle jeg lige prøve at gennemføre et sidste, hvor jeg registrerede en ny bruger. På et eller andet tidspunkt har jeg åbenbart fået fjernet feltet TELEFONNUMMER under brugerregistreringen - hvorfor, hvordan eller hvornår kan jeg simpelthen ikke huske. Men shoppen kræver åbenbart, at der bliver angivet et telefonnummer for at registrere en bruger. Mit hoved er i forvejen ved at sprænges af en hovedpine i dag, så jeg har svært ved at tænke i gennem, hvad jeg dog har lavet af ændringer over den sidste tid, som kan have ændret på dette. Er der nogen af jer, der har nogle idéer til dette? Jeg tager gerne feltet til telefonnummeret tilbage, hvis jeg dog bare kunne huske, hvor pokker jeg har fjernet det henne. (Prestashop 1.5.2) Edited January 12, 2013 by MSkovmose (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Buch Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Puha jeg var næsten klar til at gå i luften med min shop, da jeg opdagede et nyt problem. Jeg har tidligere gennemført nogle testkøb og nu skulle jeg lige prøve at gennemføre et sidste, hvor jeg registrerede en ny bruger. På et eller andet tidspunkt har jeg åbenbart fået fjernet feltet TELEFONNUMMER under brugerregistreringen - hvorfor, hvordan eller hvornår kan jeg simpelthen ikke huske. Men shoppen kræver åbenbart, at der bliver angivet et telefonnummer for at registrere en bruger. Mit hoved er i forvejen ved at sprænges af en hovedpine i dag, så jeg har svært ved at tænke i gennem, hvad jeg dog har lavet af ændringer over den sidste tid, som kan have ændret på dette. Er der nogen af jer, der har nogle idéer til dette? Jeg tager gerne feltet til telefonnummeret tilbage, hvis jeg dog bare kunne huske, hvor pokker jeg har fjernet det henne. (Prestashop 1.5.2) Du kan deaktivere telefonnummer under BO --> Preferences --> Customers så kan du gennemføre købet uden at skulle give telefonnummer. Ved ikke hvordan du får feltet tilbage, desværre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MSkovmose Posted January 12, 2013 Author Share Posted January 12, 2013 Tak for det, Christian. Det fungerer indtil videre. Min checkout har så stadig stående, at man skal angive mindst ét telefonnummer, men pyt med det. Det får jeg klaret en anden gang. Det vigtigste er, at man kommer videre i processen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts