HKaayeb Posted January 11, 2013 Share Posted January 11, 2013 Ik baal hier zo erg van, ik was van plan om vanaf augustus een webshop te openen, ongeveer rond september online gegaan en nu nog steeds niks kunnen verkopen door een klein probleem waar niemand me mee kan helpen : Afbeeldingen kunnen niet geupload worden. Alstublief kan echt niemand mij helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telesight Posted January 11, 2013 Share Posted January 11, 2013 Zo te zien werk je met versie 1.4? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted January 11, 2013 Share Posted January 11, 2013 Staat je img en onderliggende mappen op 777 ? en anders eens de foutmelding aanzetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
HKaayeb Posted January 16, 2013 Author Share Posted January 16, 2013 Zo te zien werk je met versie 1.4? Ja ik werk met versie 1.4 updaten zou niet weten hoe dat moet ik weet namelijk niet veel van presta af Staat je img en onderliggende mappen op 777 ? en anders eens de foutmelding aanzetten Kan je even uitleggen hoe dit moet?, Ik ben nieuw in presta en begrijp er niet veel van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telesight Posted January 17, 2013 Share Posted January 17, 2013 @HKaayeb Om de rechten op je mappen te wijzigen moet je toegang tot server hebben waarop Prestashop is geinstalleerd. Met een programma als FileZilla kun je dan de rechten makkelijk aanpassen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HKaayeb Posted January 25, 2013 Author Share Posted January 25, 2013 @HKaayeb Om de rechten op je mappen te wijzigen moet je toegang tot server hebben waarop Prestashop is geinstalleerd. Met een programma als FileZilla kun je dan de rechten makkelijk aanpassen. Ik ga het proberen... Als het kan zou ik daar graag hulp van jullie bij willen krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 is het je nog gelukt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HKaayeb Posted January 31, 2013 Author Share Posted January 31, 2013 is het je nog gelukt ? Hmmm nee gewoon totaal niet zoals ik al zei ik heb echt geen verstand van Prestashop. Het blijft gewoon lastig voor mij kan een van jullie het niet voor mij doen?, dat zou echt heel erg fijn zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
R0BJ3 Posted February 2, 2013 Share Posted February 2, 2013 Ik had hetzelfde probleem en na het wijzigen van de bestandsrechten, was het probleem verholpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts