Muggies Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 Hej allesammen Har et lille problem..... Når jeg opretter en ny kategori i BO også prøver og åbne den i FO så kommer jeg bare til en helt blank side.... Nogen der har en ide ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 Uden et versionsnr. er det umuligt at hjælpe.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 Jeg har set omtalte i en 1.5 shop. Her var problemet at man brugte ny linie i kategori beskrivelsen. Så hvis du har ny linie i bekrivelsen, kan du prøve at slette denne og se om det løser fejlen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muggies Posted January 10, 2013 Author Share Posted January 10, 2013 Hejsa igen Jeg bruger 1.5.3.0 og jeg bruger ikke categori beskrivelse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 11, 2013 Share Posted January 11, 2013 Kan vi få et link til din shop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muggies Posted January 13, 2013 Author Share Posted January 13, 2013 Nej er lagt den ned pga ændringer i design, funktioner osv... men indtil videre er det bare standard installation..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muggies Posted January 13, 2013 Author Share Posted January 13, 2013 Har lige åbnet den såi kan se... den er langt fra færdig men kunne godt tænke mig en løsning inden jeg får lavet alt for meget arbejde.... www.perfectsound.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 Jeg læser om for mange fejl i version 1.5.3 til at jeg synes, den er værd at bruge krudt på. Installer en version 1.4.9 og afvent, at nyeste version bliver langt mere stabil (læs, brug ikke det nyeste nye, for det virker sjældent - det er jo hele kernen af Open Source, at brugerne tester og indberetter fejl - og her frigives den ene nye version efter den anden for at folk kan teste). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muggies Posted January 27, 2013 Author Share Posted January 27, 2013 Okay... Kan man tage en database fra 1.5.3.1 og flytte til 1.4.9.x ? Hvordan kan man få Prestashop 1.5.3.1 til at opdatere de interne link ? Jeg har oprettet en række nye kategorier men den melder fejl og siger den ikke kan finde siden.... Min første tanke er at prestashop 1.5.3.1 bare mangler og opdatere sine interne links Takker på forhånd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 Nej, man kan ikke tage en 1.5.3 database og flytte til en ældre version. Det er forfra. Jeg kan ikke svare dig på problemer om version 1.5.3 og links, da jeg ikke har installeret en shop, der kører denne version. Version 1.4.9 er stadig den mest stabile shop - men Prestashop vil gerne have alle til at køre den nyeste version, så de kan få fejlrettelser indrapporteret. De gamle versioner kan hentes her: http://sourceforge.net/projects/prestashop/files/prestashop%20v1/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts