Bibihest Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 (edited) Jeg har kigget lidt rundt og set det var muligt at sende en PDF faktura når man modtager betaling for et køb. Jeg benytter bank overførsel, men får ingen PDF tilsendt og jeg kan heller ikke finde nogle steder at aktivere det. Er det muligt at få til at virke når jeg fx. godkender en betaling? Jeg modtager fint email, men der er aldrig nogen PDF med, uanset hvad. Har forsøgt dette "trick" med at comment nogle linjer, som jeg har set herinde nogle gange, men det hjælper heller ikke // Join PDF invoice //if ((int)Configuration::get('PS_INVOICE') && $order_status->invoice && $order->invoice_number) //{ $pdf = new PDF($order->getInvoicesCollection(), PDF::TEMPLATE_INVOICE, $this->context->smarty); $file_attachement['content'] = $pdf->render(false); $file_attachement['name'] = Configuration::get('PS_INVOICE_PREFIX', (int)$order->id_lang).sprintf('%06d', $order->invoice_number).'.pdf'; $file_attachement['mime'] = 'application/pdf'; //} //else // $file_attachement = null; Benytter PS 1.5 Edited January 9, 2013 by Bibihest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supremacy2k Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 har du prøvet at sætte $file_attachement['content'] = $pdf->render(false); til render(true) ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestervang Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 Du skal i ordre ind i status meddelelser og sætte op at der skal sendes faktura ved godkendelse af betaling og så skal du vælge den rigtige email template Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bibihest Posted January 14, 2013 Author Share Posted January 14, 2013 Du skal i ordre ind i status meddelelser og sætte op at der skal sendes faktura ved godkendelse af betaling og så skal du vælge den rigtige email template Hvor gør jeg det henne? Jeg har valgt at sende mail når jeg godkender betaling, men kan ikke finde nogen steder hvor jeg kan vælge at sende faktura med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bibihest Posted January 14, 2013 Author Share Posted January 14, 2013 har du prøvet at sætte $file_attachement['content'] = $pdf->render(false); til render(true) ?? Det har jeg prøvet, det virkede ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestervang Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Har du været inde i edit og trykke på øjet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bibihest Posted January 18, 2013 Author Share Posted January 18, 2013 Har du været inde i edit og trykke på øjet Ja det har jeg, men der kan jeg ikke vælge noget med at sende PDF'er Link to comment Share on other sites More sharing options...
aqwzsx159 Posted February 4, 2013 Share Posted February 4, 2013 Hi, I don't know your language, but I think that it's about mailalert+pdf fileattachemment! plesase give me some ideas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
javamobiletech Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Hi aqwzsx159 Danish - Exactly what we need, the PDF invoice attached - maybe attached to the "shipped" mail template I have a shop who generates a lot of orders from the backend - then the customers have no login or access to the PDF invoice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts