celina1982 Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Goddag jeg har opgraderet prestashop til 1.5.3.1, men der er opstået problem med backoffice.. jeg kan hverken tilføje nye produkter, eller ændre på billeder og priser osv...trykker jeg feks på priser, seo osv, så reagerer den ikke. jeg bruger browserne internet explorer 9 og google chrome.. Men jeg undrer over hvorfor back office fungerer normalt på min ipad, men ikke computer?? på min ipad kunne jeg godt ændre på varer og kategorier? hmmm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Slet dine cachede filer - lyder som et browser issue. I IE gør du det ved at trykke CTRL+SKIFT+DEL Link to comment Share on other sites More sharing options...
celina1982 Posted January 10, 2013 Author Share Posted January 10, 2013 Håber ikke jeg spørger dumt, men er det mapperne smarty og compile jeg må slette???? Så bare slette alle filerne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 Nej i din browser - se den genvej jeg skrev Link to comment Share on other sites More sharing options...
celina1982 Posted January 11, 2013 Author Share Posted January 11, 2013 Tusind tak for hjælpen :-)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 11, 2013 Share Posted January 11, 2013 Godt det løste problemet - husk at rette dit indlæg til løst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts