Prestawise Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Hej people.. Nogen der er i besidelse af det EAN betaling modul fra Homeshop - mangler det ret så meget, da jeg har nogen offentlige kunder, der gerne skulle kunne betale med EAN. I kan sende mig en mail på sv(snabel-a)elux.dk TAK! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rtracing Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Jeg er lige med på en lytter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Hvad med at spørge homeshop. Jeg har det, men kan ikke tillade mig at give det videre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted January 9, 2013 Author Share Posted January 9, 2013 Har selvfølgelig spurgt ham... Men da det er en haster - håbede jeg lidt på at der var en anden der ville dele i og med det ikke er et købe modul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 Ja, og jeg føler ikke at jeg kan give noget væk, som jeg selv har fået af homeshop. Homeshop har givet mig det gratis. Om homeshop vil gøre det til andre blander jeg mig ikke i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted January 10, 2013 Author Share Posted January 10, 2013 Fair nok pertho Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerHolm Posted January 19, 2013 Share Posted January 19, 2013 On 1/9/2013 at 8:04 PM, pertho said: Hvad med at spørge homeshop. Problemet er bare at når man spørger pænt via en anden tråd, eller sender PM får man ikke noget svar fra homeshop. :-( Fair nok hvis han ikke vil dele modulet med flere, men et svar ville være høflig og pæn opførsel :-) PS. Jeg er også villig til at betale for hjælpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rtracing Posted January 19, 2013 Share Posted January 19, 2013 Jeg har tidligere fået nej fra Homeshop, fordi han har betalt for udvikling af modulet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 Jeg har svaret på din bsked napz Jeg vil gerne finde faktura på ufvikling af modulet så vi kan finde en fair pris har bare ikke overskud/tid til at finde bilag lig nu men vil gerne kigge på dey indefor de næste par uger. Har bare en masse løse problemer jeg skal have løst på shoppen først og er lidt underbemandet ligenu Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerHolm Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 Betyder det at vi andre kan være med (mod betaling naturligvis) eller er tilbudet kun til Napz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 Det gælder selvfølgelig alle peer Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerHolm Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 Det lyder dejligt, giv bare besked når du er klar. Jeg vil gerne have det implementeret, men det haster ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Har nu undersøgt det, og regnet lidt prisen for modulet vil være 500,- hvilket nok lyder lidt højt men hvis jeg kigger på der er en håndfuld som vil have modulet og hvad jeg har betalt er det vist ikke helt ved siden af lad mig høre fra jer i pb hvis nogle vil have dette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted January 25, 2013 Author Share Posted January 25, 2013 Fair nok, men til den pris springer jeg over og finder på noget alternativt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
newcommer Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 (edited) Har bygget min egen EAN modul det virker i 1.5.3.1 informationer bliv vist i besked boxen og over dokumenter under orders hvis der nogen der har brug for mudol kontakt mig sælges billig Edited June 12, 2013 by newcommer (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 (edited) http://prestashop.bu...p?id_product=24 der kan du købe modulet for 625kr. Edited June 13, 2013 by Timpet (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stickybit Posted February 17, 2019 Share Posted February 17, 2019 Hej alle Ganske vist en gammel tråd - men jeg har ikke rigtigt kunne finde noget nyt info - så jeg prøver lige at spørge her. 🙂 Hvad er mon status på EAN moduler? Er det stadig kun Butikki der har et fungerende modul? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 17, 2019 Share Posted February 17, 2019 Hvad er der galt med det Kjeld har lavet (butikki) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stickybit Posted February 17, 2019 Share Posted February 17, 2019 Umiddelbart sikkert ikke andet end prisen. Til den pris, koder jeg selv. :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 17, 2019 Share Posted February 17, 2019 Så er det da bare at komme i gang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stickybit Posted February 17, 2019 Share Posted February 17, 2019 Yes .. jeg tænker en modificeret version af wirepayment modulet. Det burde ikke tage alverden tid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 17, 2019 Share Posted February 17, 2019 (edited) Ja.så må du jo bare i gang med at kode...... God fornøjelse. Underligt at man har en webshop, og så ikke vil ofre 509 kr. Plus moms. Alt skal åbenbart være gratis. Edited February 17, 2019 by Guest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 17, 2019 Share Posted February 17, 2019 Det er det sjove ved mange iværksættere, de vil gerne tjene penge, men har ingen lyst til at købe noget af andre iværksættere der gerne vil det samme jeg er også stor fan af gratis, men har efterhånden lært at noget også koster penge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stickybit Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 Det var da svært så ondt i røveren man kan få. Man kunne få den idé at man er lidt nært beslægtet med Butikki? Anyway. I er velkome til at at betale mig 509,- + moms for en kopi - ellers også kan I bare downloade gratis når jeg har fået lave modulet - hvis jeres iværksætterånd ellers kan håndtere det. NRN. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 Ondt i røven ved jeg ikke, jeg vil gerne have mad på bordet og tag overhovedet ligesom så mange andre, og nu har jeg valgt at salg af moduler skal være en del af den måde jeg tjener til tag overhovedet og mad på bordet. Det var i øvrigt ikke en heads mod dig, men en generel observation. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts