shearer Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 (edited) Hej hvordan får jeg lagt nogle menuer op i topmenuen ? Jeg opretter en ny kategori, giver den et navn. vælger Home og vælger hovedkategori og trykke gem. Men alligevel kommer den kun i kategorimenuen og ikke i topmenuen. jeg køre opbygning i den nyeste version. Edited January 9, 2013 by shearer (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
shearer Posted January 8, 2013 Author Share Posted January 8, 2013 fandt selv løsningen. kan man slettet en tråd i forumet ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Nej, men for at hjælpe evt. andre med samme problem stilling, er det god skik, at skrive hvad løsningen var og rettet trådens overskrift til [LØST] Link to comment Share on other sites More sharing options...
shearer Posted January 9, 2013 Author Share Posted January 9, 2013 skal jeg huske. fandt ud af den bare sgu nulstilles Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts