shearer Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 hej hvordan får jeg lavet alle menuerne i backoffice til dansk ? lige pt. står de alle på engelsk. Jeg har ændret sproget til dansk i menuen og under min profil, men det hjalp ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Og hvilken version er det liiiiiige vi taler om? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MSkovmose Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Nu kender jeg ikke hans version, men jeg bruger 1.5.2 og har aldrig fået løst dette problem. Alt i BO burde stå til dansk menu også i min BO profil. Men den er stadig på engelsk. Jeg har bare vænnet mig til det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Det virker ikke i version 1.5.2 hvis du tænker på oversættelse af faneblade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MSkovmose Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Det er ikke bare faneblade. Der er intet i min BO, der er på dansk. Alt er på engelsk. Men som sagt - jeg har vænnet mig til det. Jeg ville sikkert ikke kunne finde noget, hvis jeg skiftede til dansk nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MSkovmose Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Okay det var weird... I dag skulle jeg lige oprette en konto i BO til en gut, der skulle løse et problem for mig. Han brokkede sig over, at hans BO konto var på et sprog, han ikke kunne forstå (dansk), så jeg loggede ind for at aktivere engelsk (havde kun dansk aktiveret som sprog) og så var min BO pludselig også på dansk, hvor den ellers har været på engelsk hele tiden uden at kunne finde ud af, hvordan jeg fik den skiftet til dansk. Mine faneblade er også på dansk. Bortset fra et enkelt, som stadig hedder "Modules". Men det er vel tæt nok på. Så du kan jo prøve at gå ind og oprette en medarbejder konto mere og se, om det skulle hjælpe dig. // Martin Prestashop 1.5.2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts