mfj31 Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Hej - jeg har brug for at der bliver vist 4 vandrette linier med varer på forsiden i stedetfor de nuværende 2 linier - hvordan gør jeg det? www.netshop4all.dk Mvh/MFJ31 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supremacy2k Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Moduler -> Fremhævede Varer på forsiden. Vælg Konfigurer og vælg 16 varer istedet for 8. Dette er dog kun testet på 1.5.2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mfj31dk Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Under moduler har jeg følgende muligheder: Moduler: in-/afinstaller moduler Moduler og Tema katalog: Finde nye temaer Positioner Betaling Under positioner har jeg 2 felter under: Homepage indhold 1 Billede skyderen til din hjemmeside 2. Udvalgte produkter på hjemmesiden Men i intet af disse positioner kan jeg ændre noget med antal visninger. Jeg har ikke kunne finde noget om at konfigurere antallet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supremacy2k Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Klik på Modules. (Intet andet, bare modules, så du kan se dine moduler) Find modulet "Home Featured" (Det hedder folderen i hvert fald) Nede under modulet står der Deactivate, Reset, Configure og Delete. Tryk på Configure. Et stykke nede på næste side, står der noget ala "Amount of products to show: 8 (Standard is 10) Ændre det til 16. Win / Win. Håber det hjælper. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infinityjane Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 (edited) Der findes et modul der hedder: Fremhævede varer på hjemmesiden - ligesom du skrev Der kan man indstille hvor mange der skal vises.. Jeg kan iøvrigt ikke finde en der hedder noget med home? Edited January 5, 2013 by Infinityjane (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mfj31dk Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 > Supremacy2k Tak for din tålmodighed med en nybegynder, men som du kan se på www.netshop4all.dk så forstod jeg dit sidste budskab..det virker som ønsket- tak for din hjælp - håber at jeg må vende tilbage hvis der bliver brug for det. Mvh MFJ31dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supremacy2k Posted January 6, 2013 Share Posted January 6, 2013 Det var virkelig så lidt. Vi er her for at hjælpe, både nye som gamle. ps. har selv kun rodet med prestashop i lidt over 2½ måned. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 6, 2013 Share Posted January 6, 2013 > Supremacy2k Tak for din tålmodighed med en nybegynder, men som du kan se på www.netshop4all.dk så forstod jeg dit sidste budskab..det virker som ønsket- tak for din hjælp - håber at jeg må vende tilbage hvis der bliver brug for det. Mvh MFJ31dk Husk at rette dit indlæg til løst: http://www.prestashop.com/forums/index.php?/topic/143678-tip-sadan-retter-du-dit-indl%c3%a6g-til-l%c3%b8st/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrFlash Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Måske et newbie spørgmål. Men jeg savner samme visning (4 varer ved siden af hinanden) under kategorivisning De står nu i en lang række, en ad gangen, ville meget gerne have de stod 4 på hver linien, ligesom de gør under fremhævede varer Jeg kan ikke finde noget modul der styrer kategorivisning, hvor skal det så rettes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thissel Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 @MrFlash: Kategorivisning er styret af dit theme. Så det er som udgangspunkt category.tpl og stylesheetet der skal rettes i. Eventuelt kan du prøve at finde et theme som allerede har denne type visning indbygget, og så "stjæle" koden derfra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Måske et newbie spørgmål. Men jeg savner samme visning (4 varer ved siden af hinanden) under kategorivisning De står nu i en lang række, en ad gangen, ville meget gerne have de stod 4 på hver linien, ligesom de gør under fremhævede varer Jeg kan ikke finde noget modul der styrer kategorivisning, hvor skal det så rettes? Det er dårlig kutyme at stille nye spørgsmål i gamle indlæg og i indlæg, der ikke omhandler det samme. Du bør i stedet oprette en ny tråd om lige præcis dit emne (men der også svaret på det det før, så brug altid søgefunktionen i forum, før du opretter en ny tråd) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrFlash Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Det er dårlig kutyme at stille nye spørgsmål i gamle indlæg og i indlæg, der ikke omhandler det samme. Du bør i stedet oprette en ny tråd om lige præcis dit emne (men der også svaret på det det før, så brug altid søgefunktionen i forum, før du opretter en ny tråd) Har søgt i flere dage efter det, men hvis du foretrækker et nyt indlæg så laver jeg da gerne et, syntes bare mit spøgsmål var relateret til det allerede oprede indlæg. PS: hvordan sætter man søgefunktionen op til kun at søge i det danske forum, kan ikke alle de andre sprog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts