MacRoy Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 (edited) Hej! Var ändrar man (KATEGORIER) se bifogad bild. Vill byta namn till Sortiment. Har kollat igenom förmodligen alla moduler men hittar det inte. Vore tacksam för hjälp! Edited January 5, 2013 by MacRoy (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mbp Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Hej MacRoy Det gör du under fliken översättningar. // mbp Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted January 5, 2013 Author Share Posted January 5, 2013 On 1/5/2013 at 1:02 AM, mbp said: Hej MacRoy Det gör du under fliken översättningar. // mbp Viken flik på översättningar då menar du ? Jag har kollat igenom nästan alla. Vore tacksam för hjälp med etta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mbp Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Om du väljer översättningar så ligger den nog i modulöversättningarna. Om du kör 1.5 så välj ditt tema i listan och modulöversättningarna. Hittar du den inte där gör du samma fast med front office översättningen. Klicka på expandera alla sedan klickar du CTRL+F och söker på "KATEGORIER" eller Categories om du tex surfar med firefox. // mbp Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted January 5, 2013 Author Share Posted January 5, 2013 On 1/5/2013 at 1:44 AM, mbp said: Om du väljer översättningar så ligger den nog i modulöversättningarna. Om du kör 1.5 så välj ditt tema i listan och modulöversättningarna. Hittar du den inte där gör du samma fast med front office översättningen. Klicka på expandera alla sedan klickar du CTRL+F och söker på "KATEGORIER" eller Categories om du tex surfar med firefox. // mbp Hej mbp! Tack för ditt svar! Jag har avinstallerat modulen som har hand om just denna sak, och efter det så tog han ändringarna som jag gjorde. Förmodligen för att modulen inte är 100% kompatibel med 1.5.3.1 förmodligen. Tack för din hjälp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts