outletpannen Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Beste topic-leden, ik wil mijn prestashop upgraden van 1.5.2 naar 1.5.3. Hoe doe ik dit het makkelijkst? Ik heb het eerder geprobeerd maar toen moest ik de gehele webshop opnieuw installeren omdat ik het blijkbaar verkeerd heb gedaan met de FTP toevoeging via Filezilla. Bedankt voor jullie hulp alvast! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 je hebt een knop 1click upgrade via filezilla upgraden komt er meer bij kijken je moet dan een backup maken van je bestaande shop dan de nieuwe versie van prestashop in een map plaatsen dan de oude versie eroverheen kopieeren dan weer uploaden naar je server en dan de install uitvoeren als je nog niets met je shop gedaan hebt is het eenvoudigste gewoon een nieuwe verse install uit te voeren Link to comment Share on other sites More sharing options...
maroc1994 Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Maar 1.5.3 is niet echt stabiel toch? Ik heb heel veel klachten gehoord! Mvg Link to comment Share on other sites More sharing options...
outletpannen Posted January 4, 2013 Author Share Posted January 4, 2013 Is dat zo? Zijn er geen 'schoonheidsfoutjes' verwijderd ten opzicht van 1.5.2? Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Maar 1.5.3 is niet echt stabiel toch? Ik heb heel veel klachten gehoord! Mvg Ruim 800 bugfixes en changes vergeleken met versie 1.5.2. Lijkt mij dat het dan juist stabieler is. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 jups inderdaad , er zijn heel wat wijzigingen doorgevoerd , heb deze versie nog niet draaien maar lijkt mij stabieler dan de 1.5.1 en 1.5.2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
outletpannen Posted January 4, 2013 Author Share Posted January 4, 2013 maroc1994, on 04 January 2013 - 01:30 AM, said: Maar 1.5.3 is niet echt stabiel toch? Ik heb heel veel klachten gehoord! Mvg 1.5.3. is top! Ben nu net begonnen maar nu al zeer tevreden! Hoezo zouden er meer fouten in zitten dan 1.5.2? Zou beetje krom zijn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
maroc1994 Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Hey, Ik zie dat ze een tweede update van 1.5.3 hebben gerealesed. Op oudjaars! Wat is het beste 1click of handmatig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
outletpannen Posted January 4, 2013 Author Share Posted January 4, 2013 Handmatig. Ik heb mn hosting gebeld om de nieuwste installatie klaar te zetten; backup je oude shop, en installeren maar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 (edited) edit: correctie : ik dacht dat het om de tweede domein ging zelf vind ik handmatig upgrade nog het beste , weet niet , en heb het nog niet getest of de 1 click upgrade nu wel goed werkt @outletpannen je hebt een goede hoster die dat allemaal doet Edited January 4, 2013 by maconl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
outletpannen Posted January 5, 2013 Author Share Posted January 5, 2013 @Maconi: de naam van deze hosting mag zeker niet genoemd worden? Maar wat ik noemde is toch handmatig? Of bedoel jij het anders? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maroc1994 Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 hallo, Ik wil deze topic weer openen. Ik heb een shop draaien met prestashop 1.5.2.0 en heb een thema van LEO. Naam van het thema is Electronics. Nou las ik dat zij al hun thema een update hebben gegeven voor 1.5.3. Nu wil ik mijn thema en prestashop updaten naar 1.5.3 (binnekort 1.5.4 als het meezit), maar hoe doe ik dit? Ik heb een test omgeving klaar staan. Ik wou het volgende doen: Mijn oude thema verwijderen en de nieuwe uploaden. Is dit correct. Alleen bij mijn oude thema's heb ik heel wat gewijzigd. Hoe kan ik die wijzigingen meenemen naar het geupdate thema of moet ik alles opnieuw wijzigen. Ik hoor graag van jullie! mvg, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts