Hiller Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 Hvordan kan man kommer uden om at skulle udfylde feltet Rewritten URL i min Index fil. Jeg taber godt et halv sekund ved at den lige pt redirecter ind på indexfilen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 Lade være med at skrive noget i feltet? ;-) Nu ved jeg ikke hvilken version du kører, men 1.4.2 er det ikke påkrævet at skrive noget i rewritten URL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiller Posted January 2, 2013 Author Share Posted January 2, 2013 Hej Jeg køre med 1.4.0.17 hvis jeg ikke skriver noget komme denne meddelse Feltet URL-omskrivning skal mindst udfyldes på standardsproget eller engelsk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiller Posted January 8, 2013 Author Share Posted January 8, 2013 (edited) Hmmm Anyone? Edited January 8, 2013 by Hiller (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts