Jump to content

[Solved] Need a fast help. Admin problems

Recommended Posts

Hey there.
have to edit it.. one of my problems got fixed but now i need to login to my admin site.

I have a problem with login into my admin site.

i have installed a backup from my site on a other webserver and its working fine. but now i can't get into my admin panel.

i have tryed to reset the password but every time i try to do that i get this error on a black site

Error - No iso code for email !

Don't know why. but hope some 1 know what it is so that i can get my admin account back.

Den lå tidligere på /ny men nu da jeg har fået ny webserver har jeg valgt at flytte det over til bare root folderen.

the old file folder was named customdata.dk/ny but now i have move site and don't use my old system anymore so i want it to be on the site customdata.dk/ and not /ny anymore.

men det er måske der problemet ligger!

Under admin->preferences (Indstillinger) skal din PS mappe være "/" og ikke "/ny/".
Dette er i hvert fald grunden til at der ikke er billeder osv.

Hvis du kan rette direkte i databasen kan du finde tabellen "ps_configuration". feltet PS_BASE_URI skal rettes til "/"

Jeg kan ikke lure hvorfor du ikke kan logge ind.

men det er måske der problemet ligger!

Under admin->preferences (Indstillinger) skal din PS mappe være "/" og ikke "/ny/".
Dette er i hvert fald grunden til at der ikke er billeder osv.

Hvis du kan rette direkte i databasen kan du finde tabellen "ps_configuration". feltet PS_BASE_URI skal rettes til "/"

Jeg kan ikke lure hvorfor du ikke kan logge ind.

Fejlen er fundt og retted. ( Error found and fixed)

just edited /config/settings.inc.php and than it helped