MacRoy Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 Har just installerat den över 1.5.3, och jag kommer att rapportera senare hur det går! God fortsättning till er alla! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted January 2, 2013 Author Share Posted January 2, 2013 Jag måste säga att jag är väldigt nöjd sedan jag uppdaterat till Prestashop 1.5.3.1 över min 1.5.2 och 1.5.3! En hel del nya funktioner som är väldigt bra, samt att det flyter på mycket bättre nu, alltså den är snabbare en tidigare. Uppdateringen inifrån Prestashop funkar klockrent för mig nu, och jag har även testat med att köra en restore som också funkar klockrent. PDF och mail filerna funkar nu också med översättningen till Svenska! Så sammanfattningsvis så vill jag säga att det ser mycket lovande ut. Tack för all support som man får på detta forum och tack framförallt till Prestashop, fortsätt med ert fina arbete. Jag ser fram emot att få funktionen som är implementerad för att kunna ändra färg på mail mallarna, det kommer väl på 1.5.3.2 kanske? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 On 1/2/2013 at 4:52 PM, MacRoy said: Jag ser fram emot att få funktionen som är implementerad för att kunna ändra färg på mail mallarna, det kommer väl på 1.5.3.2 kanske? Den funktionen finns med i min 1.5.3.0, men du kanske behöver uppdatera mejlmallarna för att den ska ta med färgvalen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted January 3, 2013 Author Share Posted January 3, 2013 On 1/3/2013 at 11:54 AM, ruilong said: Den funktionen finns med i min 1.5.3.0, men du kanske behöver uppdatera mejlmallarna för att den ska ta med färgvalen? Menar du att det fungerar för dig att byta färg på mail mallarna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimy Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 Har också installerat nya versionen och måste säga att uppdateringen gick problemfritt och hittills fungerar allt bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniel f Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Funkar denna versionen om man har one.com, jag fick inte den förra att funka, även supporten testa att installera den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts