KathyC Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 Deze morgen heb ik de upgrade gedaan naar versie 5.1.3. Sindsdien kan ik geen producten meer toevoegen in de shop of producten bewerken (status inschakelen/uitschakelen). Nog mensen die dit voorgehad hebben of een oplossing hebben voor dit probleem. Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 (edited) hoi , kijk of je rechten van de mappen goed staan indien dit goed staat en je hebt nog problemen ermee kijk dan op je server of er wellicht eea op apache of dergelijk staat ingesteld deze moet je dan wijzigen je kan ook je foutmeldingen aanzetten ,echter is dit meestal een rechten probleem Edited December 31, 2012 by maconl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KathyC Posted December 31, 2012 Author Share Posted December 31, 2012 Met deze dingen heb ik geen ervaring. Waar precies vind ik dat allemaal terug? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 als het goed is heb je van je hostingbedrijf inlog gegevens gekregen als je hiermee inlogt op je account kan je naar je bestanden welke op je server staan ,,gaan indien je bij je bestanden gaat kijken zie je bv of de GID de naam van je account heeft of bijvoorbeeld apache in het laatste geval zie je een mogelijkheid om de eigenaar te resetten om je permissies te checken kan je filezilla gebruiken log in met je ftp gegevens op je server ga naar je prestashop en controleer en vergelijk de rechten ik denk zelf dat er een paar rmappen de verkeerde rechten hebben welke mappen en bestanden bepaalde rechten moeten hebben vind je terug op dit forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
KathyC Posted January 1, 2013 Author Share Posted January 1, 2013 Deze morgen een upgrade gedaan en het probleem heeft zich vanzelf opgelost. Toch bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts