Infinityjane Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 (edited) Når jeg klikker på feks "smykker" viser den overskriften samt hvor mange varer der er i kategorien (har ellers slået det sidste fra i kontrolpanelet?) Hvordan får jeg begge dele væk. Vil bare at det brede kategori-billede jeg har lavet, skal være eneste "overskrift" på hver kategoriside :-) http://markdesign.dk Edited January 2, 2013 by Infinityjane (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 I dit themes css fil - evt. i css fil der hører til den fil du vil rette i - dette varierer meget fra theme til theme. Bruger du ikke Firebug?? Så kan du se css filen og linien, du skal rette i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infinityjane Posted December 31, 2012 Author Share Posted December 31, 2012 Jo jeg bruger firebug.. uh uden den var jeg LOST... Men jeg kan ikke gennemskue hvor jeg kan fjerne det Må lede videre... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supremacy2k Posted January 1, 2013 Share Posted January 1, 2013 Hvis du lige åbner din themes/default/category.tpl fil, og finder linie 32 til 43. Markerer, og sletter, så får du ikke vist. Men hvis du nu er smart, så sætter du en {* foran <h1> på linie 32, og en *} bagefter </div> på linie 43, så kan du nemt få det frem igen, hvis du fortryder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 Man kan så begynde at diskutere hvor smart det er at fjerne sine H1 samt H2 tags iforhold til det SEO mæssige Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts