mfj31dk Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 (edited) Jeg har nu forsøgt at oprette en Prestashop 4 gange denne weekend, men endnu er det ikke lykkedes. Selve Prestashoppen blive ganske vist oprettet som den skal, men når jeg skal til at administrere shoppen går det galt. Samtlige funktioner er dobbelt: catalog catalog orders orders etc. Hvis jer forsøger at oprette en catagori får jeg følgende besked: Creation succes, men der er INTET oprettet. Jeg håber at en eller anden kan hjælpe mig. På forhånd tak. Med venlig hilsen mfk31dk Edited January 5, 2013 by mfj31dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 Har du brug en frisk (læs: helt tom) database hver gang? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mfj31dk Posted December 30, 2012 Author Share Posted December 30, 2012 Ja og hos 2 forskellige udbydere - det er forresten version 1.5.3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supremacy2k Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 Kan du evt prøve med en 1.5.2 og se om der er forskel? Husk at rydde ALLE filer, samt ALLE tabeller i databasen, vedr. prestashop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mfj31 Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Problemet blev løst da jeg skiftede til anden udvbyder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Husk lige at rette dit indlæg til løst - se her hvordan: http://www.prestashop.com/forums/index.php?/topic/143678-tip-sadan-retter-du-dit-indl%c3%a6g-til-l%c3%b8st/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts