PrestaBizz Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 Min shop ligger i www.mysite.dk/shop/. Mit spørgsmål er så om robot.txt skal ligge i www.mysite.dk eller i www. mysite.dk/shop? Jeg har en .htaccess fil som redirecter til /shop/. Håber der er en der har et svar på dette simple spørgsmål (altså simpelt når man kender svaret ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 Jeg ville smide den i /shop Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted December 30, 2012 Author Share Posted December 30, 2012 Fint - tak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeneralBobo Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Hej PrestaBizz, Det bør i princippet ikke betyde det helt store vel? - det afhænger jo af hvad der står i txt-filen... Vh. Bobo Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted January 4, 2013 Author Share Posted January 4, 2013 Ja det er rigtigt, men mit udgangspunkt var at jeg bruger den fil der kan genereres direkte fra BO! Spørgsmålet var så om det var nødvendigt at foretage sig yderligere eller om det bare ville fungere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 6, 2013 Share Posted January 6, 2013 Hvis du generer filen via prestashop, vil den jo selv placere den i den mappe, du har installeret shoppen, så i dette tilfælde /shop, som jo er der, hvor dine varer ligger. Derfor forstår jeg ikke helt din tvivl om placering...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted January 7, 2013 Author Share Posted January 7, 2013 Ja den bliver placeret i shop-direktoriet, men det var mere et spørgsmål om der var krav fra google og andre søgemaskiner om en bestemt placering (i roden). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts