annegirly Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 Hallo, Mijn website is www.leespleziervoorjou.nl nu wil ik 1 zin verwijderen uit een module maar ik krijg het niet voor elkaar. Als ik de pixels wil veranderen in het payment.tpl bestand wijzigt het bestands formaat ook niet ( complimeren forceren heb ik al een keer aangezet en uitgezet ) geen verandering. Als ik via de ftp de smarty cache eruit gooi, gaat in 1 keer de website offline. Ik heb thema uhu freepage 106 Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Groetjes Anne Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 (edited) Hallo, Mijn website is www.leespleziervoorjou.nl nu wil ik 1 zin verwijderen uit een module maar ik krijg het niet voor elkaar. Als ik de pixels wil veranderen in het payment.tpl bestand wijzigt het bestands formaat ook niet ( complimeren forceren heb ik al een keer aangezet en uitgezet ) geen verandering. Als ik via de ftp de smarty cache eruit gooi, gaat in 1 keer de website offline. Ik heb thema uhu freepage 106 Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Groetjes Anne Hallo Anne 1: welke versie ? 2: wat bedoel je met "" Als ik via de ftp de smarty cache eruit gooi, gaat in 1 keer de website offline."" ? verwijder je de gehele map ? of alleen de inhoud ? als je een tpl wijzigt kan je het beste je cache op je server leeg maken om je cache leeg te maken verwijder je alle bestanden in de map cache en compile behalve index.php deze laat je staan dus niet de map verwijderen ! Edit : en natuurlijk je browsercookies leegmaken Edited December 30, 2012 by maconl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
annegirly Posted December 30, 2012 Author Share Posted December 30, 2012 Haai 1. Ik heb versie 1.9.0 2. Ik verwijder de inhoud van smarty cache en laat index.php er in staan maar dan doet die het niet meer, Browsercookies leegmaken kan ik ook nog eens proberen Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 (edited) hoii ook even de map compile leeg maken (index.php) laten staan als het goed is heb je om de bewuste regel te verwijderen het bestand "payment_execution.tpl " aangepast Edited December 30, 2012 by maconl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts