Niller Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 (edited) Er igang med min første webshop lavet på prestashop: http://fiskpaakrogen.dk, hvor jeg ikke kan ændre på den grå bar i headeren. Hvordan får jeg enten delt kategorierne ud på den, eller fjernet den helt? Vh Niller Edited December 30, 2012 by Niller (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MSkovmose Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 Fra BackOffice: Modules -> Front Office Features -> Top Horizontal Menu Du må selv prøve at finde vejen, hvis du benytter dig af en dansk BO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 Tilføjelse, hvis du kører 1.5.2 - versionen har en bug, der gør at den cacher menuen, så uanset, hvor mange kategorier, man laver, så bliver de ikke vist, før man sletter al cache. Dette oplevede jeg i en shop, som var fuldstændig nyinstalleret - i en anden helt ny shop, samme version, virkede det fint. Meget underligt... I øvrigt er version 1.5.3 nu frigivet som stable version med en lang, lang change log. Så jeg holder stadig fast i, at version 1.5.x ikke var klar til produktion endnu. Men det var et siddespring - beklager:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted December 30, 2012 Author Share Posted December 30, 2012 Tak for hjælpen, kan godt rette og slette nu. Dog ved jeg ikke om man kan få dem "skubbet" sammen, hvis der er flere kategorier end der er plads til, da de i mit tilfælde kommer til at se mærkeligt ud, hvis jeg tilføjer alle kategorierne i topmenuen :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supremacy2k Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 Hvis der ikke er plads, burde du overveje om ikke du kan lægge nogle af dem, ind under andre kategorier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts