Infinityjane Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 (edited) Som standard (hvilket det stadig er, da jeg ikke er nået så langt), så ligger der kategorier i en blok ude til venstre - og en af kategorierne ligger også oppe i topmenuen (ipods) - men hvordan får jeg mine andre kategorier derop? Jeg har oprettet et par stykker udover dem der i forvejen ligger, bare lige for at teste. Har været inde og kigge og det er gjort helt som dem der lå i forvejen. Og hvorfor er det egentlig kun "ipods" der er vist deroppe - og ikke også "laptops"..? Hvordan får jeg mine kategorier op i menu-bjælken?.. http://markdesign.dk Edited December 30, 2012 by Infinityjane (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 Det gør du ved at redigere modulet Top horisontal menu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infinityjane Posted December 29, 2012 Author Share Posted December 29, 2012 Jeg fandt ud af det.. kan man egentlig slette et indlæg, hvis man selv finder løsningen? eller skal jeg skrive her hvordan, så andre også kan? Jeg gik ind under "Modules" - fandt "top menu" - klikkede på "konfigurer" - og vupti der var det.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 Bare ret titlen til (LØST) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 Du finder en guide i at rette indlæg allerøverst i forum - og som du skriver, er det rigtig fint at give løsningen, så du hjælper andre, der har samme problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infinityjane Posted December 30, 2012 Author Share Posted December 30, 2012 (edited) ok Edited December 30, 2012 by Infinityjane (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts