mapeo Posted December 28, 2012 Share Posted December 28, 2012 Hej allesammen Jeg har lige et par newbe spørgsmål til jer Jeg skulle gerne på min shop bruge Ewire og har også instaleret modulet, men jeg kunne godt tænke mig at få deres logo på højre side af shoppen. Jeg kan sagtens få de præinstalerede kortlogoer frem, men hvordan ændre jeg til egne logo? En anden ting jeg gerne vil ændre er, hvis man kigger på siden så er der et banner over billederne som siger "ny" og hvis man ser inde på selve produktet så er det et banner hvorpå der står "på lager" dem ville jeg gerne ændre farven på til grøn, hvordan gør jeg det? Det skal måske lige siges at jeg bruger den nyeste version af shoppen www.mapeo.dk På forhånd tak L.P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infinityjane Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 (edited) Jeg er også "newbie".. Jeg kan anbefale Firebug - som jeg bruger i Firefox.. Så kan du bare holde musen over det du ønsker at rette, og den fortæller dig hvilken fil og hvor du skal rette det. Det virker på meget af det - især det du ønsker som mest handler om designet (farver m.m.) Themes/default/css/product_list.css - #product_list li span.new Der retter du det med "NY"... bare et eksempel. Jeg har feks. uploadet et image i stedet for som hedder NY.. Themes/default/css/products.css #availability_statut span#availability_value Der ændrer du farven på "på lager"... så du kan ændre mange ting, hvis du bruger Firebug, selvom du er "Newbie" http://markdesign.dk Edited December 31, 2012 by Infinityjane (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts