Wingo Posted December 26, 2012 Share Posted December 26, 2012 (edited) Ik wil de Bestel bevestigings pagina hier en daar wat aanpassen maar ik kom er maar niet achter waar ik deze in plesk kan vinden. Het gaat dus niet om de bankrekeningnummer enz. die er automatisch in komen maar de tekst er omheen. Wie weet raad? Edited December 28, 2012 by Wingo (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 Ik wil de Bestel bevestigings pagina hier en daar wat aanpassen maar ik kom er maar niet achter waar ik deze in plesk kan vinden. Het gaat dus niet om de bankrekeningnummer enz. die er automatisch in komen maar de tekst er omheen. Wie weet raad? De pagina of de mail? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wingo Posted December 27, 2012 Author Share Posted December 27, 2012 Het gaat me om de pagina die je ziet als je besteld hebt: Home > Bestel bevestiging Bestel bevestiging Je bestelling op Winkelen is compleet. Gebruik de volgende betaalgegevens: - totaalbedrag van € 189,95 - t.n.v. Winkelen - naar bankrekeningnummer 12.34.56.789 - . ___________ - Vergeet niet om je bestelling referentie 6807 in de omschrijving van je bankoverschrijving te plaatsen Er is een e-mail met deze informatie naar je verzonden. Je bestelling wordt verzonden zodra we je betaling hebben ontvangen. Voor vragen of nadere informatie kun je contact opnemen met onze klantenservice. Je bestel ID is: #000022 . Je bestel ID is naar je verzonden via email. Volg mijn bestelling Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 Het gaat me om de pagina die je ziet als je besteld hebt: Home > Bestel bevestiging Bestel bevestiging Je bestelling op Winkelen is compleet. Gebruik de volgende betaalgegevens: - totaalbedrag van € 189,95 - t.n.v. Winkelen - naar bankrekeningnummer 12.34.56.789 - . ___________ - Vergeet niet om je bestelling referentie 6807 in de omschrijving van je bankoverschrijving te plaatsen Er is een e-mail met deze informatie naar je verzonden. Je bestelling wordt verzonden zodra we je betaling hebben ontvangen. Voor vragen of nadere informatie kun je contact opnemen met onze klantenservice. Je bestel ID is: #000022 . Je bestel ID is naar je verzonden via email. Volg mijn bestelling Ah. Dat is een template afkomstig van de bankwire module. De order-confirmation page haalt de template afhankelijk van de gebruikte payment module. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wingo Posted December 27, 2012 Author Share Posted December 27, 2012 Ik kan alleen nergens een .tpl file vinden van de bankwire module. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 Ik kan alleen nergens een .tpl file vinden van de bankwire module. /modules/bankwire/views/templates/hook/payment_return.tpl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wingo Posted December 28, 2012 Author Share Posted December 28, 2012 Zo, die zat ver weg! Ik ga ermee aan de slag, dankjewel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts