PrestaBizz Posted December 24, 2012 Share Posted December 24, 2012 (edited) Jeg er støt på et mærkeligt problem idet at formatteringen forsvinder når jeg henter en backup ind i PS. Teksten på produktbeskrivelser osv kommer ind, men i en lang tekststreng. Samtidig er alle videoer etc væk. Jeg har gjort som følger: 1) Foretaget en backup i BO. 2) Downloaded backup'en til min pc. 3) Pakket backup'en ud med 7-zip. 4) Importeret backup'en til databasen i phpMyAdmin. Jeg kører 1.5.2.0 hostet på MeeBox og bruger default theme. Er der nogen der har oplevet dette og har en løsning på det? Hvis der er en der har foretaget en succesfuld restore må han/hun meget gerne skrive præcis hvordan det er gjort, så jeg kan prøve at eftergøre det. På forhånd tak. Edited December 24, 2012 by PrestaBizz (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted December 24, 2012 Author Share Posted December 24, 2012 Dette var en fejl i PS så jeg vil klart anbefale at checke om det også er gældende for din installation! Løsningen er: Linie 255 i filen Backup.php i classes skal rettes fra: $tmp = "'".pSQL($value)."',"; til $tmp = "'".pSQL($value, true)."',"; Herefter virker backup'en! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillyHardcore Posted December 24, 2012 Share Posted December 24, 2012 Hermed noteret Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 25, 2012 Share Posted December 25, 2012 Jeg gætter på, at problemet opstår, fordi du har HTML i dine beskrivelser. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted December 25, 2012 Author Share Posted December 25, 2012 Ja, der er html i form af youtube video, men tekst klippet ind fra word samt tekst skrevet direkte i BO (produktbeskrivelser mv) mister også enhver form for formatering ved backup og efterfølgende restore. Det er muligvis kun et 1.5.2.0 problem, men det kan i hvert fald løses som angivet ovenfor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts