Muggies Posted December 23, 2012 Share Posted December 23, 2012 Hey allesammen Min side er lige gået i hvid og min antivirus kommer med en virus fejl: Exploit blackhole exploit kig type 2371 Nogen der kender noget til dette og evt hvordan man fjerner dette ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 25, 2012 Share Posted December 25, 2012 Bedste bud er, at du kontakter din host, lyder til, at dit webhotel er blevet hacket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muggies Posted December 27, 2012 Author Share Posted December 27, 2012 Unoeuro fraskriver sig alt ansvar og fejlen ligger fra min side.... Hvordan opdatere jeg fra 1.4.8.2 til 1.5.2.0 ? Kan vil slette den installeret version 1.4.8.2 og foretage en backup af databasen og efterfølgende installere 1.5.2.0 også bede den bruge min gamle database... Så skulle det vel løse det ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 Nej, du kan ikke bruge databasen fra version 1.4.8 uden at lave en opgradering. Det løser heller ikke problemet, hvis dine filer er blevet hacket. Skift kodeord til database og admin som det allerførste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts