anderskiel Posted December 20, 2012 Share Posted December 20, 2012 Kan det virkelig passe at man ikke kan ændre forsendelsesmetode eller pris på en allerede modtaget ordre? Bruger Prestashop 1.5.2... Og hvis det kan passe... hvordan gør man så noget ved det.. for jeg kan da ikke være den eneste som gerne vil ændre det en gang i mellem. mvh Anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 20, 2012 Share Posted December 20, 2012 Jvf. demoshoppen: Prisen på en vare ( hvis det er det du mener) an du ændre. Men det er ser ikke ud til, at du kan ændre forsendelsesmetode. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted December 21, 2012 Share Posted December 21, 2012 Der bliver du nok nødt til at investere i en løsning fra Orlique med deres Order Manager module. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anderskiel Posted December 21, 2012 Author Share Posted December 21, 2012 ja jeg har godt set det modul, men synes da det er en ret basic funktion og undrer mig over det er nødvendigt at betale for et stort komplekst modul bare for at kunne noget så simpelt som at ændre lidt i en ordre. Men tak for svaret :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 21, 2012 Share Posted December 21, 2012 Og så starter diskussionen igen. Basis funktion, ja. Men vi er altså nogle stykker, som har investeret i OnePageCheckout, Orlique Order Manager, AttributeWizzardPro, og sikkert mange andre, Hvis de lægger samme funktionalitet i en standard shop, så vil jeg sgu blive sur. Og den der har udviklet de moduler mister lige pludselig al omsætning. Kan du klare dig med basis funktionalitet til 0,00 DKK, så er det fint. Ellers må du betale dig fra det. Jeg kan godt forstå, at den basis funktionalitet, som du kalder det, er i en begrænset udgave. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anderskiel Posted December 22, 2012 Author Share Posted December 22, 2012 Jeg forstår da godt at det er surt, hvis man har købt et modul at det så bliver standard senere. Men det er da absolut en basal funktion at kunne ændre forsendelsesmetoden efter ordren er gennemført. Det er jo standard i alle de andre shop-systemer jeg har brugt tidligere. På trods af at jeg nok er nød til at købe orlique nu, så vil jeg da stadig håbe at man som standard kan ændre forsendelses metoden i fremtidige prestashop versioner. For det er i mine øjne lige så basalt som at kunne tilføje et produkt eller lade kunder betale med dankort selvom de i første omgang valgte en bankoverførsel! mvh Anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 Jamen shopsystemer er altså ikke ens. Så det, der er standard i eet system kan du ikke forvente er standard i et andet system. That's life Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts