Jump to content

Ændring af forsendelsesmetode på modtagede ordrer

anderskiel

Recommended Posts

Kan det virkelig passe at man ikke kan ændre forsendelsesmetode eller pris på en allerede modtaget ordre?

Bruger Prestashop 1.5.2...

Og hvis det kan passe... hvordan gør man så noget ved det.. for jeg kan da ikke være den eneste som gerne vil ændre det en gang i mellem.

mvh

Anders

Jvf. demoshoppen:

Prisen på en vare ( hvis det er det du mener) an du ændre.

Men det er ser ikke ud til, at du kan ændre forsendelsesmetode.

Og så starter diskussionen igen.

Basis funktion, ja.

Men vi er altså nogle stykker, som har investeret i OnePageCheckout, Orlique Order Manager, AttributeWizzardPro, og sikkert mange andre,

Hvis de lægger samme funktionalitet i en standard shop, så vil jeg sgu blive sur.

Og den der har udviklet de moduler mister lige pludselig al omsætning.

Kan du klare dig med basis funktionalitet til 0,00 DKK, så er det fint. Ellers må du betale dig fra det.

Jeg kan godt forstå, at den basis funktionalitet, som du kalder det, er i en begrænset udgave.

Jeg forstår da godt at det er surt, hvis man har købt et modul at det så bliver standard senere. Men det er da absolut en basal funktion at kunne ændre forsendelsesmetoden efter ordren er gennemført. Det er jo standard i alle de andre shop-systemer jeg har brugt tidligere.

På trods af at jeg nok er nød til at købe orlique nu, så vil jeg da stadig håbe at man som standard kan ændre forsendelses metoden i fremtidige prestashop versioner. For det er i mine øjne lige så basalt som at kunne tilføje et produkt eller lade kunder betale med dankort selvom de i første omgang valgte en bankoverførsel!

mvh

Anders