vantheman9 Posted December 19, 2012 Share Posted December 19, 2012 (edited) Ik gebruik Prestashop 1.4.9.0, icm een aangekocht template. BTW heb ik binnen mijn webshop uitgeschakeld. Het vreemde is en dat zul je in de bijgevoegde afbeelding zien, dat wanneer ik producten heb geimporteerd (succesvol) er iets fout gaat met de berekening van de totaalprijs. De bestelde producten komen op juiste wijze in het winkelmandje terecht, daarbij staat de prijs van bijv. het product Bieflap ad 2,50 vermeld. Echter als totaal - zonder verzendkosten - kom ik bij dit product op een totaal van 2,36 euro uit. Een product die ik met de hand heb aangemaakt, vertoont deze fout niet. Dat impliceert dat er iets fout gaan met het importeren. Graag jullie reactie om dit probleem te helpen, dit bespaart namelijk heel veel tijd tov het handmatig aanmaken van alle producten. Alvast bedankt! Edited December 19, 2012 by vantheman9 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
vantheman9 Posted December 19, 2012 Author Share Posted December 19, 2012 Opgelost ---- hoewel ik de BTW/tax rules had uitgeschakeld, stond bij het importeren de tax rule op actief, waardoor onderwater e.e.a. fout ging. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted December 19, 2012 Share Posted December 19, 2012 Wil je dan nog wel even de topictitel van je topic veranderen in [sOLVED] Dit kun je doen door je eerste post te editten via de full editor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts