PrestaBizz Posted December 19, 2012 Share Posted December 19, 2012 Når jeg sletter en vare v.hj.a. krydset i kurven (placeret i højre kolonne) er det kun beløbene der ændres. Varen fjernes først når siden opdateres. Jeg kører 1.5.2.0 med default theme. Nogen forslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted February 7, 2013 Author Share Posted February 7, 2013 Er der virkelig ikke andre end mig der er stødt på dette problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
javamobiletech Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Hi - har flere 1.5.2 installs - har ikke set den bug (endnu)... Hvilken browser / OS er fejlen i ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted February 13, 2013 Author Share Posted February 13, 2013 Fejlen er i IE9 og Chrome (og sikkert i andre browsere også som jeg ikke har prøvet). Jeg kører win7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
javamobiletech Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 OK, er på Imac - tester på min Win7 iaften... - men jeg har en lignende bug i flere browsere / OS: Lægger en vare i kurven - frem / tilbagepilen får varene ind og ud af "preview kurven" - men varerne er der, når man går ind i kurven... Link to comment Share on other sites More sharing options...
javamobiletech Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 (edited) Hej Prestabizz Havde en næsten clean urørt Presta 1.5.2 - fik testet krydset i kurven på mine Windows maskiner... - i samtlige virker krydset i kurven perfekt, har de her versioner: Win7: IE 9.08112.16421 Chrome 24.0.1312.52 + 24.0.1312.57 Safari Firefox Win XP: IE + Chrome + Firefox Hvilke versioner har du ??? Har du en demo URL ??? Iøvrigt, hvis du bruger ÆØÅ i varianter - kan der ske sjove ting i browseren, hvis du ikke URL encoder dem Edited February 13, 2013 by javamobiletech (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted February 14, 2013 Author Share Posted February 14, 2013 Hej javamobiletech Mange tak skal du have! Det lyder jo som om det SKAL kunne virke. Jeg kører også med de nyeste versioner så det burde være ok. Hvis du har mod på det må du meget gerne prøve det af på min shop www.ctrl-stuff.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
javamobiletech Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Hej Ctrl Oh my, lykkedes mig at misforstå det totalt - har ikke selve Cart modulet i nogen af mine installs Right, buggen er i samtlige OS+browsere... - prøvede at gøre det godt igen og fixe det med Jquery, men det er en RIGTIG grim en... Uden varianter ( tilbehør i demoshop ): Cart modulet sletter anden gang man klikker på krydset... Øverste kurv i toppen, når der er flere varer - top kurven sletter (normalt) altid den forrige vare i Cart modulet Når der er varianter + flere varer ( Ipods i demoshop ): Den er endnu mere spøjs - fx. Ipod touch + 8 GB: I Cart modulet - sletter krydset varianten først - d.v.s. de 8 GB forsvinder, næste klik forsvinder varen... Customized datas ( tilpasning + tekstfelter ) - så er varen totalt uslettelig både fra kurven i top og Cart modulet... Håber de har fixet noget af det i 1.5.3 - tester det snart... Sorry jeg misforstod hvilken af kurvene du mente, men jeg skal nok få det fikset på et tidspunkt !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
javamobiletech Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 Hej Ctrl - desværre absolut ikke blevet bedre i 1.5.3.1 Cart modulet: - kommer ingen varer i overhovedet, hvis jeg tilføjer fx. 3 varer fra vare oversigten - før update af siden - lægger jeg varen i kurven inde i varen bliver den kurven opdateret - er det varer med varianter skal man trykke 2 gange på krydset før varen er slettet Andre gange BLIVER cart modulet opdateret når jeg lægger varer i kurven fra oversigten - er rimelig Random om det virker eller ej ! Cart modulet + indkøbskurven øverst til højre: Spiller slet ikke sammen før man opdaterer, men Cart modulet fjerner varen fra øverste kurv - ikke omvendt - stadig noget rod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts