Hiller Posted December 18, 2012 Share Posted December 18, 2012 (edited) Hej Jeg netop fået installeret One page check out og det køre sådan set fint nok. Men når jeg skal have modulet fra Test mode samt lave anden ændring og trykker gem, så klapper modulet sammen og når jeg kigger i modulet igen er intet ændret. Kan jeg ændre indstillingerne via min FTP og hvordan?? Edited January 8, 2013 by Hiller (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeneralBobo Posted December 20, 2012 Share Posted December 20, 2012 HejHiller , Med alt muligt respekt: Hvis du har brug for at stille spørgsmålet, så skal du ikke rode med ftp! Jegaanbefaler at du finder en websnedker, og beder ham om hjælp Vh. Bobo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiller Posted December 20, 2012 Author Share Posted December 20, 2012 Hej Bobo Jeg kan godt se hvad du mener, jeg kan godt gå ind og rette i tlp filer og de der ting. Men det kniper med at kunne kode hvis du ved hvad jeg mener. Min tanke var bare at for at komme i gang og hvis det nu ikke var det store der skulle rettes i, at der lige var en der viste at i linje 234 skal du lige ændre dette til dette. Det fungere temmelig sikkert ikke sådan hvis man skal se på response på mit indlæg. Det skulle prøves, men tak for dit input trosalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 25, 2012 Share Posted December 25, 2012 Har du ikke købt modulet med support? Synes jeg, du skrev i en anden tråd...Og så er det jo ikke nødvendigt at spørge her - skriv til udvikleren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts