rene2690 Posted December 15, 2012 Share Posted December 15, 2012 Hej har lige 3 spørgsmål: 1: Jeg sidder og prøver at få billede og beskrivelse til at være ved siden af hinanden på produktsiden, men den gider simpelthen ikke. hvad kan jeg gøre? 2: Efter prisen på alle varene står der "inkl. moms" En detalje men det irritere mig ret meget, hvad kan jeg gøre for at få det væk? 3: Når man åbner min side står der mitdomæne.dk/da hvordan får man fjernet det der "da"? Hvis i vil se siden er alle problemer vist på denne side: http://tunekrydderier.dk/da/bacon/384-gaveaeske-med-14-forskellige-baconprodukter.html Kører prestashop 1.4.8.2 Håber i kan hjælpe Hilesen René Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 15, 2012 Share Posted December 15, 2012 1. Det skal rettes i dit theme. Af en eller anden grund får jeg ikke vist stien når jeg kigger, så jeg kan ikke fortælle dig præcis hvor. Men det er #pb-left-column du skal lede efter - sæt width til f.eks. 200px, så rykker indholdet op 2. Skal udkommenteres/slettes i product.tpl under dit theme 3. Har du engelsk aktiveret? Jeg mener, refererencen /da først opstår, når man kører med flere sprog. Du må _ikke_ slette engelsk, kun deaktivere (BO - Tools - Languages). Generér en ny .htaccess fil bagefter (BO - Tools - Generators) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rene2690 Posted December 15, 2012 Author Share Posted December 15, 2012 Mange tak for hjælpen fik rettet problem 1 og 3 som du sagde. Problem 2 kunne jeg dog ikke lige få til at virke, det nok bare mig, men jeg kan godt leve med det. Jeg siger MANGE tak for hjælpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 15, 2012 Share Posted December 15, 2012 Super - overvej at rette dit indlæg til LØST og evt. opret en ny tråd for det uløste problem, hvis du stadig ønsker hjælp til dette. Ret indlæg ved at følge denne guide Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts